Kariyer Merkezi

Liv Hospital (Ulus) Otel ve Destek Hizmetleri Yöneticisi

Son Başvuru Tarihi
İlan Türü
Tam Zamanlı
Departman
Otelcilik ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü

İŞ TANIMI ve BAŞVURU KRİTERLERİ

  • Otelcilik ve destek hizmetlerinin (temizlik, güvenlik, yemek hizmetleri, ulaştırma vb.) en yüksek kalitede sunulmasını sağlamak,
  • Hizmetlerin sürekliliğini ve etkinliğini denetlemek, süreçleri iyileştirmek ve geliştirmek,
  • Ekiplerin iş planlarını oluşturmak ve görev dağılımlarını organize etmek,
  • Maliyet ve bütçe yönetimi yapmak, verimliliği arttıracak stratejiler geliştirmek,
  • Misafir memnuniyetini sağlamak için düzenli geri bildirimleri takip etmek ve iyileştirme çalışmalarını yürütmek,
  • Diğer departmanlarla koordineli çalışarak hastanenin genel hizmet kalitesini artırmak.
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (İşletme vb.),
  • Hastanelerin otelcilik, hizmet veya destek hizmetleri alanında en az 5 yıl deneyimli,
  • Maliyet yönetimi, bütçe planlama ve ekip yönetimi konularında tecrübeli,
  • Liderlik ve organizasyon becerileri güçlü,
  • Misafir memnuniyeti odaklı, iletişim ve problem çözme becerileri yüksek,
  • Takım çalışmasına yatkın, çözüm odaklı ve disiplinli,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen.

Liv Hospital'da Senin İçin Neler Var?

  • Sosyal etkinlikler,
  • Özel Sağlık Sigortası,
  • Sana ve tüm yakınlarına avantajlı sağlık hizmeti,
  • Yerinde yemek hizmeti,
  • Ulaşım hizmeti,
  • Çalışan annelerimize ücretsiz kreş desteği.

Liv Hospital olarak, hasta ve misafirlerimize en yüksek kalitede hizmet sunacak, çeşitli alanlarda yetkinlik ve deneyim sahibi Otelcilik ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nde istihdam edilmek üzere "Otelcilik ve Destek Hizmetleri Yöneticisi" arıyoruz.

 

Adaylar https://isu.network/jobs/231 adresi üzerinden başvuru yapabilir.