
Son Başvuru Tarihi
İlan Türü
Tam Zamanlı
Lokasyon
Medical Park Hastaneler Grubu
Departman
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Medical Park Hastaneler Grubu bünyesinde görevlendirilmek üzere;
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
·İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden,
·Tercihen çağrı merkezi alanında inbound çağrı karşılama pozisyonunda en az 6 ay deneyimi olan,
·Tercihen ön lisans mezunu,
·Engellilik derecesi en az %40 olan,
·İŞKUR'a kayıtlı,
·Yasa gereği engelli kadrosu kapsamında değerlendirilebilecek,
·Diksiyonu düzgün, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
·Bilgisayar ve Microsoft Office programlarının kullanımına hakim,
·Dinleme ve problem çözme becerisine sahip,
·İkna yeteneğine sahip, çalışma disiplini yüksek.
https://isu.network/jobs/381 adresinden başvuruda bulunabilirsiniz.