Kariyer Merkezi

MLPCARE

Son Başvuru Tarihi
İlan Türü
Tam Zamanlı
Lokasyon
Mlpcare Sağlık Grubu
Departman
BackOffice Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Mlpcare Sağlık Grubu Çağrı merkezi bünyemizde Backoffice Müşteri Temsilcisi pozisyonunda görevlendirilmek üzere;

·Gelen tüm doktor ekran düzenleme taleplerin zamanında eksiksiz ve doğru yapılması,
·Hastalarımızın işlem, şikayet taleplerini karşılamak ve kayıt altına almak,
·Hastalarımızın randevu değişikliği ve iptal süreçlerini takip etmek, gerçekleştirmek ve raporlamak.

BAŞVURU KRİTERLERİ

·En az lise tercihen ön lisans mezunu,
·İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden ve vardiyalı çalışabilecek,
·Çağrı merkezi alanında inbound çağrı karşılama ve/veya backoffice biriminde en az 2 yıl deneyimi olan,
·Takım çalışmasına önem veren, kendini geliştirmek isteyen ve kariyer hedefleri olan,
·Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek, vardiyalı çalışabilecek,
·Ses Tonu ve diksiyonu düzgün, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, ikna yeteneği yüksek olan,
·Bilgisayar ve Microsoft Office programlarının kullanımı ileri düzey olan,
·Dinleme anlama ve problem çözme becerisine sahip,
·İkna yeteneğine sahip, sistemli, planlı çalışma disiplini yüksek,
·Zaman yönetimi konusunda hassas ve motivasyonu yüksek,
·İş ve mail takibi konusunda başarılı,
·Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

Çağrı Merkezi'ne BackOffice Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.

https://isu.network/jobs/429 adresinden başvuruda bulunabilirsiniz.