Kariyer Merkezi

MLPCARE

Son Başvuru Tarihi
İlan Türü
Tam Zamanlı
Lokasyon
Liv Hospital Çağrı merkezi
Departman
Liv İnboud – Müşteri Temsilcisi

Liv Hospital Çağrı merkezi bünyemizde müşteri temsilcisi pozisyonunda görevlendirilmek üzere;

Genel Nitelikler;

İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden ve vardiyalı çalışabilecek
Çağrı merkezi alanında inbound çağrı karşılama en az 1 yıl deneyimi olan,
Takım çalışmasının bilincinde olan, yoğun iş temposunda müşteri odaklı çalışabilen
Ses Tonu ve diksiyonu düzgün, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
Bilgisayar ve Microsoft Office programlarının kullanımına hakim,
Vardiyalı çalışabilecek,
Dinleme ve problem çözme becerisine sahip,
İkna yeteneğine sahip, sistemli, planlı çalışma disiplini yüksek,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
İş Tanımı;

Gelen tüm çağrıların zamanında karşılanması,
Hastalarımızın işlem, şikayet taleplerini karşılamak ve kayıt altına almak,
Randevu oluşturmak.

https://isu.network/jobs/324 adresinden başvuruda bulunabilirsiniz